2012-12-10

monday

jeg må egentlig øve på en framføring jeg har i morgen, men jeg orker ikke. har gått gjennom alt minst fem ganger, så kan det meste sånn circa. (er fortsatt ganske avhengig av manuset. vil helst kunne alt utenat, så jeg må nok øve enda mer. men så orker jeg ikke å øve akkurat nå. gah.)

det positive er at jeg om to dager drar til london(!!!). åh fy, som jeg gleder meg! og når jeg kommer hjem, er det en uke igjen av skolen før ferien starter. i ferien skal jeg kose meg! jeg elsker julen og alt som hører med. jeg skal se på serier og filmer og lese bøker og skrive tekster. vil helst isolere meg inne på rommet og være minst mulig sosial, samtidig som å ta noen ski- og gåturer med fine venner. skal ta supermange bilder med close-up filterne jeg (forhåpentligvis) får før london (håper ihvertfall på å få de før julaften!), og bli enda flinkere til å redigere bildene i rawformat. jeg vurderer også å fornye flickr pro account'en, sånn at jeg kan legge ut flere bilder der.

1 comment: