2012-12-17

londonturen

ble visst ikke lagt ut noen bilder da jeg var i london, nei. men har endelig fått kjøpt meg flickr pro, så da får jeg lastet opp bildene der! har endelig fått redigert (de fleste) bildene ferdig og lagt dem ut.

oxford street, london eye, big ben, 221b baker street, beatles shop, store kjøpesentere, god mat og morsomme souvenirer. det var stort sett det turen bestod av. vi kom hjem natt til lørdag (15.12.12), og jeg savna london allerede da jeg våknet opp tidligere den dagen. eller - jeg savna london allerede da flyet landa i kalde norge. er det noe jeg er sikker på, så er det det at jeg skal tilbake til fine london. det å se fine menn med skjegg og kåper, og høre britisk aksent rundt meg 24/7, det var fint det.

har ikke mye energi til å skrive mye om hver enkelt dag, men kan vise dere bilder + gi noen stikkord under bildene.

London

London

London

London

London

London London

dag én: oxford street, stort kjøpesenter med mye rart i, fine gater, fine lys, fascinasjon over byen, chicken tikka masala.

London

London

London

London London

London

dag to: slappet av på hotellrommet i seks timer, shopping på et gigantisk kjøpesenter, nestenkjøp av ipad mini, frityrstekt kylling.

London

London

London

London

London

London

London London

London

London London

Madame Tussauds London

London London

London London

London

London

dag tre: madame tussauds, 221b baker street, beatles shop, big ben, london eye, cupcakes, morsomme souvenirer, fish & chips, hjemreise.

No comments:

Post a Comment