2013-01-21

et lite pip

det har ikke blitt så mye blogging her, desverre. hvorfor? det er nok en god blanding mellom dårlig motivasjon (/inspirasjon), trøtthet og at jeg har en annen blogg jeg heller bruker. jeg liker blogger, i really do. men jeg vil helst ha et eget domene, og da helst wordpress. jeg er ikke sikker på hvordan det funker ennå (pris og alt det der), men jeg skal nok fikse det en gang. når jeg får energi. heh. jaujau.

men. denne bloggen er nok ikke helt død ennå. jeg tenker å oppdatere den litt når jeg blir litt lei av blogg.no. jeg liker den norske bloggplatformen, og går nok ikke lei med det første. og de få gangene jeg blir lei, tar det ikke lang tid før jeg går tilbake igjen. så. ja. men jo. jeg tenker uansett å bytte til wordpress en gang i fremtiden. jeg må bare snakke med min kjære, gode far om han kan hjelpe meg med det.

No comments:

Post a Comment